منابع یمنی با اعلام اینکه تل‌آویو دیگر نباید روی سامانه‌های ضد موشکی خود حساب باز کند، از استمرار عملیات خود تا زمان توقف جنگ در غزه و کرانه باختری خبر دادند.

حمله یمن به اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که حملات یمن به اراضی اشغالی به پایان نرسیده و این کشور، تل آویو را به غافلگیری‌ها و نه یک غافلگیری تهدید کرده است.

در این گزارش آمده است، تعداد زیادی موشک به سمت این موشک یمنی شلیک شد اما آنها نتوانستند آن را رهگیری کنند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: ارتش اسرائیل در خصوص شکست اطلاعاتی درباره شلیک این موشک که به مرکز اسرائیل اصابت کرد تحقیق می‌کند چرا که این موشک مسافت زیادی را از سمت یمن پیموده و شناسایی نشد.

نهاد ستاره سرخ داوود در اراضی اشغالی نیز از زخمی شدن پنج صهیونیست حین فرار به سمت پناهگاه‌ها خبر داد.

رسانه‌های عبری زبان اضافه کردند: موشک یمن از لایه‌های پدافند هوایی اسرائیل و حریم هوایی تعدادی از کشورهای عربی عبور کرده است.

لازم به ذکر است منابع عبری صبح امروز یکشنبه از پرتاب یک یا چند فروند موشک زمین به زمین بالستیک از یمن به سوی مناطق مرکزی اراضی اشغالی خبر دادند.

تکنولوژی جدید یمنی‌ها برای عبور از سامانه‌های موشکی رژیم اسرائیل

منابع ویژه یمنی به شبکه خبری المیادین اعلام کردند که نمی‌توان به روایت صهیونیست‌ها در خصوص عملیات انجام شده ارتش یمن در سرزمین‌های اشغالی اعتماد داشت.

این منابع تصریح کردند که ارتش یمن وعده انجام عملیات دقیق و غافلگیر کننده را داده و تمامی وعده‌های خود را بدون استثنا عمل خواهد کرد. عملیات یمنی‌ها تنها یک واکنش نخواهد بود، بلکه با عملیاتی دقیق و برنامه ریزی شده و استراتژیک دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش یمنی‌ها تصریح کردند که دشمن صهیونیستی از این به بعد نباید روی سامانه‌های موشکی خود حساب باز کند.

این منابع اعلام کردند که یمنی‌ها پیش از این نیز پهپاد یافا را به اهداف مورد نظر خود در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده بودند و با سلاح‌های جدید خود بانک اهداف استراتژیک تل آویو را هدف قرار خواهند داد و دشمن نمی‌تواند زمان و مکان عملیات آینده را پیش بینی کند.

این منابع خاطرنشان کردند که یمن به تکنولوژی جدیدی دست پیدا کرده که از بخشی از آن در حمله به ناوهای آمریکایی در دریای سرخ استفاده کرده است. این تکنولوژی باعث ناکام ماندن رهگیری موشک‌ها و پهپادها توسط دشمن می‌شود.

یمنی‌ها اعلام کردند که به خوبی سامانه‌های دفاعی دشمن صهیونیستی را ارزیابی و بررسی کرده‌اند و از سامانه‌های دفاعی ناوهای آمریکایی در دریای سرخ نیز به خوبی درس گرفته‌اند.

این منابع تصریح کردند که دشمن صهیونیستی و تمامی ساکنان فلسطین اشغالی تا زمانی که تجاوز به غزه و کرانه باختری استمرار پیدا کند، باید انتظار بدتر از این‌ها را داشته باشند. یمن خود را برای جنگ با دشمن با تاکتیک‌های متعدد آماده کرده است و می‌داند که این جنگ طولانی مدت خواهد بود و لذا توانمندی‌های نظامی و استراتژیک خود را بر این اساس بنا گذاشته است.

این منابع ابراز داشتند که یمنی‌ها به حمله به یک هدف واحد اکتفا نخواهند کرد و مجدداً اعلام می‌کنیم که یافا امن نیست و آنها باید این تهدیدات را جدی بگیرند.

کد خبر 881474
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha